Smör till grillat

Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera här under de senaste veckorna. Jag har börjat jobba och utomhus skiner solen som aldrig förr, det känns med andra ord inte speciellt lockande att sitta här instängd vid datorn. Tillsvidare får ni nöja er med färre uppdateringar, men så snart jag har kommit in i "jobbrutinerna" och när värdret har blivit sämre så lovar jag på en bättring. Fast tror alla här prioriterar fint väder gentemot fler inlägg, eller?

När solen skiner tänds många grillar och därför blir dagens recept något som passar utmärkt till kött, nämligen VITLÖKSSMÖR. Ja, det finns att köpa i affären men om ni aldrig har provat att göra erat eget så rekomenderar jag starkt att göra det. Så mycket godare och det kommer bli svårt att byta tillbaka till köpes. Jag lovar, prova själv så får ni se!






Vitlökssmör:

Vitlök
Smör
Persilja
Salt & peppar

Blanda ihop alla ingredienser efter smak och låt smöret stå en stund innan servering.

Kommentarer
Postat av: Anne

Tack för alla din enkla tips!

2010-07-09 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0